Vi sender hermed invitation til vores første almindelige generalforsamling for medlemmer af "Strib Ny Havn og Samlingssted"
Datoen bliver d. 24. februar 2026 og foregår i Strib Bådeklubs lokaler på Strandvejen fra kl 18 til ca 21 afhængig af hvor mange spørgsmål der bliver stillet.
Som I kan regne ud bliver de første punkter meget korte og fokus vil være på status og aktiviteter fremover i projektet
Dagsorden følger vores vedtægter:
- Valg af dirigent
- Aflæggelse af formandens beretning.
- Forelæggelse af foreningsregnskab for det forløbne regnskabsår og godkendelse heraf.
- Forelæggelse af regnskaber for tildelte fondsmidler.
- Fremlæggelse af revideret budget for projektets gennemførelse.
- Projekt status og fremdrift
- Fastlæggelse af kontingent
- Behandling af indkomne forslag
- Vedtægtsændringer
- Valg af medlemmer 3 medlemmer samt suppleanter til bestyrelsen
- Valg af revisor
Alle kan deltage i Generalforsamlingen, men betingelsen for at kunne stemme er at man er privat eller foreningsmedlem.
Foreningen arrangerer en let forplejning for medlemmer.
Af hensyn til det praktiske, har vi behov for at medlemmer såvel som ikke medlemmer melder deres ankomst til Martin på martin.lynne(@)gmail.com.
Medlemsskab kan opnås ved indbetaling på foreningens konto hos Middelfart Sparekasse:
Reg: 0755 Konto 3235027851
Pris: 500 kroner per forening, 200 kroner hvis indbetalt som privatperson
Ved overførslen skal du blot skrive foreningens navn i tekstfeltet.
Yderligere detaljer følger efter indmeldelse og indbetaling.