Den 24. februar 2026 havde vi første ordinære generalforsamling, hvor vi gennemgik status på projektet fremført af de enkelte arbejdsgrupper. Vi har ikke så meget at byde ind med efter de første få måneder, men nu sætter vi igang såvel med ansøgning om midler men også på selve anlægsdelen, hvor vi nu har sat Sweco i gang med at lave de første projekt beregninger.

Lars, der har været en stor drivkraft i projektets opstart har desværre valgt at forlade projektet, og hellige sig havnen mere. Derfor havde vi valg af en enkelt suppleant, som vi fik besat af Søren. Resten på valg, ønskede genvalg.

Endeligt skulle vi stemme om ændringer af vedtægter. §8 Opløsning har, efter aftale på generalforsamlingen, skullet revurderes. Teksten har været sendt til afstemning og endelig vedtagelse blandt medlemmerne. De reviderede vedtægter ligger nu på siden.

Af sikkerhedsmæssige årsager ligger der ikke underskrevne dokuemnter på hjemmesiden, dem har bestyrelsen dog.

Nu er vi klar til et spændende år hvor vi forventer stor fremdrift i projektet.