Efter indhentning af tilbud fra to potentielle aktører, og modificering af oplægget, så de blev sammenlignelige, har vores anlægsgruppe nu besluttet at gå i gang med Fase 2 som er ingeniørbehandlingen af vores skitseforslag. Det er en større opgave, hvor vi skal have lavet beregninger på anlæggene, beregninger af strømforholdene omkring den nye mole og stranden, vurdering af omfanget af den efterfølgende miljøundersøgelse og meget mere.
Til opgaven har vi entreret med et rådgivningsfirma, der har al ekspertise inhouse.
Med denne ingeniørgennemgang har vi et konkret projekt, og vi er klar til myndighedsbehandlingen af projektet - Fase 3