I denne tid er der stor aktivitet med interessenterne omkring projektet. Flere har de seneste uger meldt sig på banen og vi har således blandt meget andet haft møder med Middelfart Kommune, Naturpark Lillebælt, Kystsikringsgruppen, de omkringliggende grundejerforeninger og Strib Ro og Kajakklub.
Alle møder der gør os klogere på de ønsker de enkelte har, og de bekymringer der dukker op i forhold til de ændringer projektet indbefatter. Nogle kan vi imødekomme nu, andre er lidt svære at have overblik over nu. Alle bliver taget seriøst, for vi ønsker at sikre den brede opbakning til projektet.
De kommende uger sætter vi fokus på Strib Ro og kajakklub, som vi har et godt samarbejde med, for at lave en samlet plan for havnen og hele strandengen, i samarbejde med Middelfart Kommune. Det ser vi meget frem til, for det skal danne grundstenen i de mange opgaver vi har forude med udvikling af lokalplan, sikring af havmiljø og kyststrækning med videre.
Sideløbende med det praktiske, er vores fundraisergruppe blevet styrket, og vi er ved at danne os et overblik og plan for hvorledes vi kan skabe økonomien til hele projektet. Til de første faser har gruppen etableret mange kontakter til lokale virksomheder, og projektet opleves at blive meget vel modtaget.